Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Taraniuk L. M. Organizational and economic aspects of benchmarking innovative products at the automobile industry enterprises / L. M. Taraniuk, K. V. Taraniuk, V. Yu. Shimko, T. V. Marchenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Taraniuk L. M. Organizational and economic aspects of benchmarking innovative products at the automobile industry enterprises / L. M. Taraniuk, K. V. Taraniuk, V. Yu. Shimko, T. V. Marchenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |