Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Taraniuk L. M. 
Organizational and economic aspects of benchmarking innovative products at the automobile industry enterprises / L. M. Taraniuk, K. V. Taraniuk, V. Yu. Shimko, T. V. Marchenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_12
  Повний текст PDF - 305.279 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Taraniuk L.
  • Taraniuk K.
  • Shimko V.
  • Marchenko T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Taraniuk L. M. Organizational and economic aspects of benchmarking innovative products at the automobile industry enterprises / L. M. Taraniuk, K. V. Taraniuk, V. Yu. Shimko, T. V. Marchenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 108-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського