Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Khanlari A. The impact of social media based brand communities on brand trust in tourism industry / A. Khanlari, N. Hajiheidari, M. Farhang // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 94-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Khanlari A. The impact of social media based brand communities on brand trust in tourism industry / A. Khanlari, N. Hajiheidari, M. Farhang // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 94-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |