Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Vavrečka V. Marketing communications in tourism – trends and reality / V. Vavrečka, J. Mezuláník // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 80-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Vavrečka V. Marketing communications in tourism – trends and reality / V. Vavrečka, J. Mezuláník // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 80-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |