Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Dubnytsky V. I. Innovation-marketing enterprise development of innovation-market orientation: basic principles and modelling aspects / V. I. Dubnytsky, О. V. Ovcharenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Dubnytsky V. I. Innovation-marketing enterprise development of innovation-market orientation: basic principles and modelling aspects / V. I. Dubnytsky, О. V. Ovcharenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 97-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |