Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Tymokhina Ya. O. 
Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation / Ya. O. Tymokhina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_9
  Повний текст PDF - 356.111 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Tymokhina Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Tymokhina Ya. O. Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation / Ya. O. Tymokhina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського