Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Tymokhina Ya. O. Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation / Ya. O. Tymokhina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Tymokhina Ya. O. Mechanism of the industrial enterprises marketing communication synthesized effect formation / Ya. O. Tymokhina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |