Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Іваннікова М. М. 
Маркетингове управління лояльністю споживачів / М. М. Іваннікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 62-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_8
  Повний текст PDF - 412.02 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іваннікова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іваннікова М. М. Маркетингове управління лояльністю споживачів / М. М. Іваннікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 62-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іваннікова Марина Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського