Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Melnyk Yu. M. 
Future development of focus group method in marketing system / Yu. M. Melnyk, D. V. Fomenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_7
  Повний текст PDF - 378.043 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Melnyk Y.
  • Fomenko D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Melnyk Yu. M. Future development of focus group method in marketing system / Yu. M. Melnyk, D. V. Fomenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 3. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_3_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мельник Юрій Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського