Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Bilovodska O. A. 
Criteria of enterprise marketing service base forming / O. A. Bilovodska, T. V. Kyrychenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_8
  Повний текст PDF - 414.182 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bilovodska O.
  • Kyrychenko T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bilovodska O. A. Criteria of enterprise marketing service base forming / O. A. Bilovodska, T. V. Kyrychenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського