Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Bilovodska O. A. Criteria of enterprise marketing service base forming / O. A. Bilovodska, T. V. Kyrychenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Bilovodska O. A. Criteria of enterprise marketing service base forming / O. A. Bilovodska, T. V. Kyrychenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |