Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Нагорний Є. І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу / Є. І. Нагорний, Т. В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 291-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нагорний Є. І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу / Є. І. Нагорний, Т. В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 291-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |