Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Нагорний Є. І. 
Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу / Є. І. Нагорний, Т. В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 291-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_30
  Повний текст PDF - 664.673 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нагорний Є.
  • Касьяненко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нагорний Є. І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу / Є. І. Нагорний, Т. В. Касьяненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 291-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нагорний Євген Ігорович (економічні науки)
  • Касьяненко Тетяна Вячеславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського