Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Даніч В. М. 
Визначення кризового стану підприємства / В. М. Даніч, Н. О. Пархоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 208-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_22
  Повний текст PDF - 397.049 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Даніч В.
  • Пархоменко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Даніч В. М. Визначення кризового стану підприємства / В. М. Даніч, Н. О. Пархоменко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 208-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Даніч Віталій Миколайович (економічні науки)
  • Пархоменко Наталія Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського