Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Пілюшенко В. Л. Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу / В. Л. Пілюшенко, І. О. Аракелова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 133-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пілюшенко В. Л. Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу / В. Л. Пілюшенко, І. О. Аракелова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 133-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |