Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Доброскок Ю. Б. 
Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах / Ю. Б. Доброскок // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_11
  Повний текст PDF - 395.946 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Доброскок Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Доброскок Ю. Б. Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах / Ю. Б. Доброскок // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 4. - С. 99-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Доброскок Юлія Борисівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського