Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Харічков С. К. Сучасні методичні підходи до визначення екологічної конкурентоспроможності товарів та товаровиробників / С. К. Харічков, Т. В. Аверіхіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 272-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Харічков С. К. Сучасні методичні підходи до визначення екологічної конкурентоспроможності товарів та товаровиробників / С. К. Харічков, Т. В. Аверіхіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 272-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |