Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Борзаковська Л. В. 
Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя / Л. В. Борзаковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 85-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_9
  Повний текст PDF - 577.959 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Борзаковська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Борзаковська Л. В. Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя / Л. В. Борзаковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 85-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського