Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Борзаковська Л. В. Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя / Л. В. Борзаковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 85-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Борзаковська Л. В. Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя / Л. В. Борзаковська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 85-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |