Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Лилик І. В. 
Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу / І. В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 74-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_8
  Повний текст PDF - 546.774 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лилик І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лилик І. В. Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу / І. В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 74-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лилик Ірина Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського