Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Лилик І. В. Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу / І. В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 74-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лилик І. В. Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу / І. В. Лилик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 74-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |