Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Тєлєтов О. С. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу / О. С. Тєлєтов, Ю. В. Титаренко, О. Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тєлєтов О. С. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу / О. С. Тєлєтов, Ю. В. Титаренко, О. Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |