Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Біловодська О. А. Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій / О. А. Біловодська, М. Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 230-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Біловодська О. А. Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій / О. А. Біловодська, М. Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 230-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_2_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |