Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Гардабхадзе И. А. 
Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Особенности индустрии моды / И. А. Гардабхадзе // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_6
  Повний текст PDF - 411.119 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гардабхадзе И.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гардабхадзе И. А. Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Особенности индустрии моды / И. А. Гардабхадзе // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського