Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Гардабхадзе И. А. Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Особенности индустрии моды / И. А. Гардабхадзе // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гардабхадзе И. А. Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Особенности индустрии моды / И. А. Гардабхадзе // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |