Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Райко Д. В. 
Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії / Д. В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_4
  Повний текст PDF - 415.801 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Райко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Райко Д. В. Моделювання формування складу системи "споживач – підприємство – партнер", ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії / Д. В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Райко Діана Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського