Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Двірко Ю. В. Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації / Ю. В. Двірко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 112-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Двірко Ю. В. Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації / Ю. В. Двірко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 1. - С. 112-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_1_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |