Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Тараненко І. В. 
Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід упровадження в країнах ЄС / І. В. Тараненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_8
  Повний текст PDF - 342.701 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тараненко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тараненко І. В. Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід упровадження в країнах ЄС / І. В. Тараненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тараненко Ірина Всеволодівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського