Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Шатава Ю. Л. Механизм разработки бренда территории / Ю. Л. Шатава, М. Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 324-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_39 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шатава Ю. Л. Механизм разработки бренда территории / Ю. Л. Шатава, М. Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 324-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |