Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Івашова Н. В. Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством / Н. В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 280-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_34 Висвітлено науково-методичні та практичні питання формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства (ПП). Розкрито значення бренду, особливості формування брендів ПП, проаналізовано практику брендингу українських підприємств. Запропоновано підхід до виділення джерел асоціацій бренду ПП, удосконалено підхід до його формування, визначено місце комунікацій у ньому, класифікацію ребрендингу. Досліджено інструменти комунікацій ПП, тенденції їх розвитку. Розкрито характеристики комунікативного впливу повідомлень на промислових ринках. Розроблено науково-методичний підхід до формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями підприємства (КП). Запропоновано науково-методичний підхід до оцінки рівня бренд-орієнтованості системи КП, удосконалено методичні підходи до розрахунку результату комунікативного впливу бренду ПП на споживачів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Івашова Н. В. Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством / Н. В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 280-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |