Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Шталь Т. В. 
Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты / Т. В. Шталь, О. О. Тищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_13
  Повний текст PDF - 317.275 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шталь Т.
  • Тищенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шталь Т. В. Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты / Т. В. Шталь, О. О. Тищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шталь Тетяна Валеріївна (економічні науки)
  • Тищенко Оксана Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського