Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Решетнікова І. Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності / І. Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Решетнікова І. Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності / І. Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |