Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Дубницький В. І. 
Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону / В. І. Дубницький, Н. В. Даніліна, В. Ю. Луніна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 81-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_11
  Повний текст PDF - 338.367 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дубницький В.
  • Даніліна Н.
  • Луніна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дубницький В. І. Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону / В. І. Дубницький, Н. В. Даніліна, В. Ю. Луніна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 81-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дубницький Володимир Іванович (1945–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського