Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Кузьмін О. Є. 
Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємствах / О. Є. Кузьмін, А. М. Чушак-Голобородько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 99-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_12
  Повний текст PDF - 355.76 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кузьмін О.
  • Чушак-Голобородько А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кузьмін О. Є. Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємствах / О. Є. Кузьмін, А. М. Чушак-Голобородько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 99-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кузьмін Олег Євгенович (економічні науки)
  • Чушак-Голобородько Анна Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського