Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Олексів І. Б. Аналізування ефективності діяльності підприємства на засадах узгодження інтересів груп економічного впливу / І. Б. Олексів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 209-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олексів І. Б. Аналізування ефективності діяльності підприємства на засадах узгодження інтересів груп економічного впливу / І. Б. Олексів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 209-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |