Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Зайчук Т. О. Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами / Т. О. Зайчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зайчук Т. О. Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами / Т. О. Зайчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |