Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Антипова Ю. К. 
Адаптація маркетингової дослідної методики "Mystery Shoppіng" до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування / Ю. К. Антипова, Д. В. Сорочан // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_11
  Повний текст PDF - 340.389 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антипова Ю.
  • Сорочан Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антипова Ю. К. Адаптація маркетингової дослідної методики "Mystery Shoppіng" до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування / Ю. К. Антипова, Д. В. Сорочан // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сорочан Дмитро Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського