Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Олефиренко О. М. Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области / О. М. Олефиренко, М. Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олефиренко О. М. Проблемы теории и практики брендинга территорий на примере концепции формирования бренда Сумской области / О. М. Олефиренко, М. Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |