Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Пугачова О. С. 
Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі / О. С. Пугачова, С. В. Ковальчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__17
  Повний текст PDF - 412.516 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пугачова О.
  • Ковальчук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пугачова О. С. Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі / О. С. Пугачова, С. В. Ковальчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Світлана Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського