Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Івашова Н. В. 
Місце брендингу у сучасних маркетингових концепціях / Н. В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4%282%29__13
  Повний текст PDF - 297.225 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Івашова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Івашова Н. В. Місце брендингу у сучасних маркетингових концепціях / Н. В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Івашова Надія Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського