Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Башук Т. О. 
Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД "Університетська книга") / Т. О. Башук, Н. В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__21
  Повний текст PDF - 316.804 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Башук Т.
  • Гайдабрус Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Башук Т. О. Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД "Університетська книга") / Т. О. Башук, Н. В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Башук Тетяна Олександрівна (економічні науки)
  • Гайдабрус Наталія Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського