Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Башук Т. О. Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД "Університетська книга") / Т. О. Башук, Н. В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Башук Т. О. Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД "Університетська книга") / Т. О. Башук, Н. В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 135-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |