Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Комарницький І. М. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І. М. Комарницький, Г. В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Комарницький І. М. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І. М. Комарницький, Г. В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |