Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Комарницький І. М. 
Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І. М. Комарницький, Г. В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3%282%29__18
  Повний текст PDF - 252.685 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Комарницький І.
  • Цар Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Комарницький І. М. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / І. М. Комарницький, Г. В. Цар // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Комарницький Ігор Михайлович (економічні науки)
  • Цар Галина Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського