Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Ониськів В. О. Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю "ціна-якість" товару / В. О. Ониськів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ониськів В. О. Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю "ціна-якість" товару / В. О. Ониськів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |