Наукова періодика України Маркетинг і менеджмент інновацій


Ониськів В. О. 
Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю "ціна-якість" товару / В. О. Ониськів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_5
  Повний текст PDF - 295.051 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ониськів В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ониськів В. О. Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю "ціна-якість" товару / В. О. Ониськів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 37-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ониськів Віталій Олегович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського