Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Махнуша С. М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв’язку / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Махнуша С. М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв’язку / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |