Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Олефіренко О. М. 
Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства / О. М. Олефіренко, Ю. О. Олефіренко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_6
  Повний текст PDF - 208.192 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олефіренко О.
  • Олефіренко Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олефіренко О. М. Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства / О. М. Олефіренко, Ю. О. Олефіренко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олефіренко Олег Михайлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського