Наукова періодика України | Marketing and Management of Innovations | ||
Біловодська О. А. Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією / О. А. Біловодська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 170-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Біловодська О. А. Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією / О. А. Біловодська // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 170-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |