![]() | Наукова періодика України | ![]() | Marketing and Management of Innovations |
Корінєв В. Л. Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари / В. Л. Корінєв, В. В. Кірик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Корінєв В. Л. Вплив цінових змін на поведінку споживачів при стратегічному ціноутворенні на генеричні товари / В. Л. Корінєв, В. В. Кірик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |