Наукова періодика України Marketing and Management of Innovations


Пересадько Г. О. 
Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства / Г. О. Пересадько, І. О. Лисютін, Д. О. Рябіченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_16
  Повний текст PDF - 357.279 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пересадько Г.
  • Лисютін І.
  • Рябіченко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пересадько Г. О. Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства / Г. О. Пересадько, І. О. Лисютін, Д. О. Рябіченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пересадько Галина Олександрівна (економічні науки)
  • Рябіченко Дмитро Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського