Наукова періодика України | Мовні і концептуальні картини світу | ||
Лютянська Н. І. Вербальні та невербальні засоби впливу у текстах англомовної реклами продуктів харчування / Н. І. Лютянська // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 427-438. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46%282%29__52 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лютянська Н. І. Вербальні та невербальні засоби впливу у текстах англомовної реклами продуктів харчування / Н. І. Лютянська // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 427-438. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2013_46(2)__52.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |