![]() | Наукова періодика України | ![]() | Мовні і концептуальні картини світу |
Мирна Д. Стилістичні особливості рекламного тексту у японській мові / Д. Мирна // Мовні і концептуальні картини світу. - 2012. - Вип. 40. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2012_40_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мирна Д. Стилістичні особливості рекламного тексту у японській мові / Д. Мирна // Мовні і концептуальні картини світу. - 2012. - Вип. 40. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2012_40_18.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |