Наукова періодика України | Мова і культура | ||
Прокопець М. І. Нові класи алюзій (на матеріалі англомовного рекламного дискурсу) / М. І. Прокопець // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 3. - С. 279-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_3_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокопець М. І. Нові класи алюзій (на матеріалі англомовного рекламного дискурсу) / М. І. Прокопець // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 3. - С. 279-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_3_46. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |