Наукова періодика України | Мова і культура | ||
Самигулина Ф. Г. Реклама как средство моделирования сознания (актуальные вопросы языковой политики) / Ф. Г. Самигулина // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 5. - С. 244-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_5_44 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Самигулина Ф. Г. Реклама как средство моделирования сознания (актуальные вопросы языковой политики) / Ф. Г. Самигулина // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 5. - С. 244-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_5_44. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |