Наукова періодика України Мова і культура


Самигулина Ф. Г. 
Реклама как средство моделирования сознания (актуальные вопросы языковой политики) / Ф. Г. Самигулина // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 5. - С. 244-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_5_44
  Повний текст PDF - 335.28 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Самигулина Ф.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Самигулина Ф. Г. Реклама как средство моделирования сознания (актуальные вопросы языковой политики) / Ф. Г. Самигулина // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 5. - С. 244-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_5_44.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського