![]() | Наукова періодика України | ![]() | Мова і культура |
Смоляна А. Л. Семантико-прагматичні компоненти рекламного дискурсу (на матеріалі рекламних текстів англомовних книг) / А. Л. Смоляна // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 5. - С. 230-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_5_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смоляна А. Л. Семантико-прагматичні компоненти рекламного дискурсу (на матеріалі рекламних текстів англомовних книг) / А. Л. Смоляна // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 5. - С. 230-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_5_42.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |