Наукова періодика України Мова і культура


Смоляна А. Л. 
Семантико-прагматичні компоненти рекламного дискурсу (на матеріалі рекламних текстів англомовних книг) / А. Л. Смоляна // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 5. - С. 230-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_5_42
  Повний текст PDF - 348.643 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смоляна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смоляна А. Л. Семантико-прагматичні компоненти рекламного дискурсу (на матеріалі рекламних текстів англомовних книг) / А. Л. Смоляна // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 5. - С. 230-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_5_42.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського