Наукова періодика України | Мова і культура | ||
Бердичевский Е. Г. Семиотический подход к разработке графических элементов рекламных коммуникаций / Е. Г. Бердичевский // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 3. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_3_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бердичевский Е. Г. Семиотический подход к разработке графических элементов рекламных коммуникаций / Е. Г. Бердичевский // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 3. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_3_37. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |