Наукова періодика України Мова і культура


Бердичевский Е. Г. 
Семиотический подход к разработке графических элементов рекламных коммуникаций / Е. Г. Бердичевский // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 3. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_3_37
  Повний текст PDF - 491.825 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бердичевский Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бердичевский Е. Г. Семиотический подход к разработке графических элементов рекламных коммуникаций / Е. Г. Бердичевский // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 3. - С. 206-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_3_37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського