Наукова періодика України | Медична інформатика та інженерія | ||
Гуранич Т. В. Впровадження віртуальних моделей у навчальний процес вивчення фізіології / Т. В. Гуранич // Медична інформатика та інженерія. - 2015. - № 4. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2015_4_7 Розкрито необхідність модернізації навчального процесу вивчення фізіології шляхом впровадження інноваційних методів навчання, зокрема віртуального моделювання. Вказана методика може покращити якість вивчення дисципліни та набагато точніше відобразити процеси життєдіяльності в людському організмі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуранич Т. В. Впровадження віртуальних моделей у навчальний процес вивчення фізіології / Т. В. Гуранич // Медична інформатика та інженерія. - 2015. - № 4. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mii_2015_4_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |