Наукова періодика України | Менеджмент | ||
Gulina O. Marketing model for recreational enterprises: special features and instruments / O. Gulina // Менеджмент. - 2018. - № 2. - С. 9–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Menedzhment_2018_2_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Gulina O. Marketing model for recreational enterprises: special features and instruments / O. Gulina // Менеджмент. - 2018. - № 2. - С. 9–18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Menedzhment_2018_2_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |