Наукова періодика України | Менеджмент | ||
Hanushchak-Efimenko L. Basic determinants for forming consumer value of knowledge of innovative ecosystem / L. Hanushchak-Efimenko // Менеджмент. - 2017. - Вип. 25. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Menedzhment_2017_25_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hanushchak-Efimenko L. Basic determinants for forming consumer value of knowledge of innovative ecosystem / L. Hanushchak-Efimenko // Менеджмент. - 2017. - Вип. 25. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Menedzhment_2017_25_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |